Wicked

Det blev inget besök i Göteborg för mig idag. Arbetsgruppen var för stor. Lite besviket, men huvudsaken är att vi får uppdraget (även om nu chanserna inte är så överhängande).

Annars har den här veckan varit den lugnaste. På snudd till för lugn. Halva byrån har varit iväg på möbelmässan i Stockholm, en hemma i kräksjuka och resten på annat håll. Hoppas jag får någonting ordentligt att bita tag i imorgon, dock inte kräksjuka.

En seg vecka har åtminstone fyllts av ny, bra och god matlagning från båda mig och Jonas. Det har fifflats med wok, chili con carne och så har jag hittat den perfekta (nyttiga) snabbmaten. Om ni inte har provat tonfiskburkarna med tonfisk för pasta, sallad, ris, etc. så prova det. Mycket gott och enkelt att svänga ihop när man egentligen inte har tid att laga mat.

Nu slutat jag innan jag börjar låta som Jamie Oliver; wicked!

Kommentarer
Postat av: Linda S

Ja ni får komma och smaka vårt kaffe så kommer vi ner och testar ert!



Hoppas att allt är bra med er! Hur går det med bröllopsplanerna då? Vi har bestämt datum nu, 15 augusti smäller det!

2009-02-14 @ 20:25:21
URL: http://www.sjolen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0